احسان خرسندی: خط دادن به AFC برای محروم کردن آل کثیر کار طرفداران اصیل استقلال نبود؛ وطن فروش در آینده دست به هر کاری می زند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است خط دادن به کنفدراسیون فوتبال برای محروم کردن عیسی آل کثیر کار وطن فروش ها بوده است.

احسان خرسندی: خط دادن به AFC برای محروم کردن آل کثیر کار طرفداران اصیل استقلال نبود؛ وطن فروش در آینده دست به هر کاری می زند

احسان خرسندی در گفت وگو با پانا درباره ملاقات پرسپولیس و النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن پرسپولیس به فینال گفت: پیش از این بازی، ما می دانستیم کارمان مقابل النصر خیلی سخت است. من در همین لیگ قهرمانان بازی النصر را مقابل سپاهان و السد دیده بودم و می دانستم چند مهره خیلی خطرناک دارند. اما بچه ها خیلی کم اشتباه ظاهر شدند و به تیم عربستانی موقعیت کمی دادند. در سمت راست سیامک نعمتی خیلی خوب بود و در سمت چپ سعید آقایی و احسان پهلوان به اندازه ای خوب بودند که خودشان را به سمت راست النصر تحمیل کردند و می دیدم که حرکاتشان از سمت چپ واقعاً بوی گل می داد.

وی ادامه داد: این خیلی مهم بود که بعد از اینکه تیم گل را زد سریع به خودش آمد و برای جبران جلو کشید. اگر نیمه اول بازنده به رختکن رفته بودیم قطعاً نیمه دوم کارمان خیلی سخت بود اما بچه ها به سرعت خودشان را پیدا کردند و روی یک حرکت استثنایی از مهدی عبدی به گل رسیدیم. روی صحنه گل همان لحظه ای که وحید امیری با مدافع عربستانی درگیر بود، عبدی خیلی خوب خودش را جدا کرد و به محوطه جریمه رساند تا آن گل زیبا را وارد دروازه کند و تیم بازنده به رختکن نرود.

مهاجم اسبق پرسپولیس که با این تیم سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد درباره نیمه دوم گفت: نیمه دوم هم عملکرد خوب بچه ها ادامه داشت و با همان نظم نیمه اول حریف را کنترل می کردند . البته این را هم بگویم که از دقیقه 70 هر دو تیم افت نموده بودند و ما موقعیت خیلی خوبی از این دقیقه به بعد ندیدم. البته نباید از عملکرد خط هافبک و شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان هم غافل شد. مهاجم مراکشی النصر واقعاً سطحش بالاتر از فوتبال آسیاست و به مراتب از بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد بهتر بود ، اینکه مدافعان و خط هافبک پرسپولیس با حضور چنین مهاجمی اجازه خلق موقعیت در محطوله جریمه را به شکل جدی به حریف ندادند نشان از توانایی آنها دارد.

خرسندی درباره تعویض های یحیی گل محمدی در این بازی گفت: مشکل اینجا بود که ما اگر می خواستیم تعویض کنیم باید در سمت چپ و راست تعویض می کردیم اما با توجه به اینکه امید عالیشاه را تیم در اختیار نداشت واقعاً کار تعویض سخت شده بود و باید تغییرات در میانه زمین اتفاق می افتاد. اما شاید در همان زمان بازی من هم نظرم این بود که زودتر هم می شد تعویض کرد، مثلاً احسان پهلوان یکی از گزینه ها بود که شب خیلی خوبی را داشت اما خسته شده بود و اگرتعویض شده بود، تیم ده نفره نمی شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران در ادامه درباره محرومیت عیسی آل کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعتی قبل از بازی با النصر گفت: ما هیچ جای دنیا نمی بینیم که دو سه ساعت قبل از بازی بازیکن را محروم نمایند، فقط در AFC چنین حرکت هایی را می توان دید که با لابی سعودی ها مهاجم تأثیرگذار را از تیم بگیرند. من که تا به الآن در فوتبال دنیا مشابه این مورد را ندیده ام اما خوب بالاخره لابی سعودی ها بود که این حکم را صادر کرد. همه کار کردند و سنگ تمام گذاشتند که این تیم فینالیست نگردد اما اینقدر این تیم خوب است که با انگیزه بالاتر به زمین رفت و فینالیست شد.

وی درباره خط دهی بعضی گروه ها و کانال های منتسب به طرفداران استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محروم کردن عیسی آل کثیر گفت: آدم واقعا نمی داند باید چه بگوید، کسی که وطنش را می فروشد بعداً ممکن است دست به هر کاری بزند. البته این حرکات از سوی طرفداران اصیل استقلال نبود اما یکسری آدم که تعیین نیست از کجا آمده اند این حرکات را انجام می دهند. همچنین یکسری از پیشکسوت های بی سواد هم بودند که به جای زیبایی های فوتبال بدنبال حواشی هستند و به این موضوع ها دامن می زنند. وقتی حجم زیادی از کامنت برای AFC می رود که فلان تیم تخلف نموده، طبیعی است روی موضوع حساس شده و این حکم عجیب را بدهند.

خرسندی در ادامه درباره حامد لک و نقش او در پیروزیت پرسپولیس گفت: به هیچ وجه فکر نمی کردم که حامد لک اینقدر خوب بتواند کار کند و از گلرها دیگر برای جانشینی بیرانوند نام می بردیم اما حامد به اندازه ای در این بازی ها خوب بود که نشان داد اشتباه کردیم. خیلی برای حامد خوشحالم که توانسته گلر محبوب طرفداران گردد و اجازه ندهد با رفتن علیرضا بیرانوند طرفداران نگران دروازه باشند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خاتمه درباره عملکرد کادر فنی پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی نشان داده بود که توانایی پیروز شدن را دارد و در این بازی ها ثابت کرد که چقدر خوب است. در کنار یحیی باید از حمید مطهری همبازی من در تیم پیشکسوتان هم نام برد که فوق العاده باهوش است. کریم باقری هم مثل کوه کنار تیم است و بودنش واقعاً نعمت است. سرپرستی هم داریم که به نحو احسنت وظیفه اش را انجام می دهد. همچنین باید داوود فنایی اشاره نمود که با انتخاب حامد لک و تمریناتی که طراحی نموده نشان داده چقدر کارش را بلد است.

خرسندی در خاتمه گفت: در کنار کادر فنی که همه می بینند باید به این نکته اشاره نمود که این تیم برای اینکه بتواند هر سه روز یکبار این بازی های سنگین را پشت سر بگذارد احتیاج به یک بدنسار خوب دارد. من قبلاً در تیم دانشگاه آزاد که بازی می کردم با مظاهر رحیم پور کار کردم و در حالی که باید در یک هفته پشت سر هم بازی می کردم واقعاً ریکاوری خیلی خوبی داشت و با حضور در پرسپولیس هم توانایی و علم خودش را ثابت نموده است.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112073

به "احسان خرسندی: خط دادن به AFC برای محروم کردن آل کثیر کار طرفداران اصیل استقلال نبود؛ وطن فروش در آینده دست به هر کاری می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان خرسندی: خط دادن به AFC برای محروم کردن آل کثیر کار طرفداران اصیل استقلال نبود؛ وطن فروش در آینده دست به هر کاری می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید