اعلام زمان بازگشایی مساجد مکه مکرمه

به گزارش مجله سرگرمی، دولت عربستان سعودی از بازگشایی همه مساجد مکه مکرمه از روز یکشنبه آینده پس از سه ماه تعطیلی به دلیل بحران کرونا اطلاع داد.

اعلام زمان بازگشایی مساجد مکه مکرمه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه سبق، وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی در منطقه مکرمه دیشب گفت که در های مساجد مکه مکرمه از اول تیرماه به روی نمازگزاران باز خواهد شد.

وزارت امور اسلامی عربستان سعودی تاکید نمود که همه مساجد مکه مکرمه (حدود 1560 مسجد) از روز یکشنبه آینده پس از سه ماه، بازگشایی می شوند.

وزارتخانه یاد شده اضافه کرد: مساجد مکه با رعایت اصول بهداشتی و اعمال اقدامات احتیاطی مانند سجاده یک بار مصرف، رعایت فاصله بین صفوف و همچنین فاصله گذاری بین نمازگزاران پذیرای نمازگزان خواهد بود.

وزارت امور اسلامی عربستان از تاریخ 31 می سال 2020، در های مساجد مناطق و استان های مختلف به جزء مکه مکرمه را به روی نمازگزاران باز نموده است.

در آخرین آماری که وزارت بهداشت عربستان درباره تلفات کرونا در این کشور اعلام نموده، نشان می دهد که تا به امروز 132 هزار و 48 نفر در عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 1101 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95983

به "اعلام زمان بازگشایی مساجد مکه مکرمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان بازگشایی مساجد مکه مکرمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید