بازار و مراکز خرید در رفسنجان تا روز دوشنبه هفته آینده تعطیل شدند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمان فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان از تعطیلی بازار و مراکز خرید در رفسنجان کماکان تا روز دوشنبه هفته آینده اطلاع داد.

بازار و مراکز خرید در رفسنجان تا روز دوشنبه هفته آینده تعطیل شدند

مجید فصیحی هرندی شامگاه پنجشنبه 22 اسفندماه در حاشیه بازدید از چند نانوایی در سطح شهر رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همکاری آگاهانه بازاریان و صنوف و اتاق اصناف که با همت والای خود رعایت مقررات را کرده و ایثارگرانه سلامتی خود و خانواده و دیگر همشهریان را بر کسب و کار ترجیح دادند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: بنا بر تصمیم کمیته واکنش سریع فرمانداری رفسنجان، کمافی السابق بازار و کلیه مراکز خرید، فروشگاه ها و اصناف در رفسنجان تا روز دوشنبه هفته آینده تعطیل است.

فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه صنوفی که مایحتاج ضروری مردم را عرضه می نمایند همچون لبنیاتی، پروتئینی و داروخانه ها از این امر مستثنی هستند توضیح داد: در جلسه روز شنبه این کمیته، در مورد نحوه شیفت بندی بعضی صنوف که باز بودن آنها لازم است، با دستورالعمل های خاص که رعایت آنها ضروریست، تصمیم گیری و به اطلاع می رسد.

فصیحی هرندی در خاتمه تاکید نمود: کلیه این اقدامات در راستای حفظ سلامتی مردم شریف رفسنجان انجام می گیرد، لذا هرگونه تخطی در این امر از سوی افراد، با حکم قضایی برخورد و در سوابق آنان ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، امشب محید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان به همراه عسکری رییس اتحادیه نانوایان و کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از 15 نانوایی سطح شهر بازدید نمودند.

در این بازدید 3 ساعته، به تعداد زیادی از نانوایان در مورد رعایت نکات بهداشتی، اخطار و تعدادی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشتی پلمپ و سهمیه آرد آنها کسر خواهد شد.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76388

به "بازار و مراکز خرید در رفسنجان تا روز دوشنبه هفته آینده تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار و مراکز خرید در رفسنجان تا روز دوشنبه هفته آینده تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید