بیوگرافی مهرداد اولادی، مهاجم ناکام پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، مهرداد اولادی (زاده 4 خرداد 1364 - قائم شهر، درگذشت 31 فروردین 1395 - تهران) بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود. اولادی سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و الشباب امارات، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت. مهرداد اولادی درتاریخ 31 فروردین 1395 ساعت 14:56 در بیمارستان شهدای تجریش تهران فوت کرد.

بیوگرافی مهرداد اولادی، مهاجم ناکام پرسپولیس

مهرداد اولادی در تاریخ 4 خرداد سال 1364 در قائم شهر به جهان آمد. وی تجربه بازی در تیم های پرسپولیس تهران، الشباب امارات، ملوان بندر انزلی و استقلال تهران را داراست. مهرداد اولادی در تیم ملی نیز 13 بازی و 1 گل ملی در کارنامه دارد. این بازیکن جوان شمالی و با تکنیک ملوان، در سن 31 سالگی در میان بهت و حیرت طرفداران و جامعه فوتبال، در اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش در گذشت.

درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی

مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم های نفت تهران، استقلای تهران، تیم ملی و پرسپولیس تهران، در یک خبر شوک آور و ناراحت کننده، همانند هادی نوروزی، مهاجم سابق پرسپولیس، در اثر ایست قلبی در گذشت. این اتفاق غیر منتظره در بعد از ظهر روز 31 فروردین 95 در بیمارستان شهدای تجریش تهران به وقوع پیوست

اولادی در پرسپولیس

مهرداد اولادی در نفت تهران

مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد.

مهرداد اولادی در استقلال تهران

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست.

آخرین عکس منتشر شده از اولادی

خبر غیر منتظره درگذشت مهرداد اولادی جامعه فوتبال را به شوک برد. بازیکن 30 ساله ای که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس را هم در تجربه کاری خود داشت اما حالا در ملوان توپ می زد. پرسپولیس در بازی قبل از دربی به انزلی رفت و مقابل ملوان نهاده شد که اولادی در آن بازی حضوری ثابت نداشت اما در ابتدای بازی برخورد گرم و صمیمی با نیمکت پرسپولیسی ها داشت.

این آخرین تصاویر منتشر شده از مهرداد اولادی در زمین فوتبال است که پس از آن مهم ترین خبری که از او منتشر شد، بدترین خبری بود می توانست نشر داده گردد.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: setare.com
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81961

به "بیوگرافی مهرداد اولادی، مهاجم ناکام پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی مهرداد اولادی، مهاجم ناکام پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید