کوشش دختر دوچرخه سوار ایران برای المپیک زیر فشار اقتصادی

به گزارش مجله سرگرمی، بانوی رکابزن کوهستان ایران در حالی آماده جنگیدن برای کسب سهمیه المپیک می گردد که مسائل اقتصادی به مهمترین دغدغه اش تبدیل شده و حتی مجبور است از جیب هزینه کند.

کوشش دختر دوچرخه سوار ایران برای المپیک زیر فشار اقتصادی

فرانک پرتو آذر در گفت و گو با خبرنگاران درباره حضور در مسابقات اروپا و کوشش برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک 2020 در دوچرخه سواری کوهستان بیان نمود: برنامه ریزی که مربی ام خیلی وقت پیش برای من انجام داده این است که اوج آمادگی من در قهرمانی آسیا باشد و سهمیه المپیک را کسب کنم. مسابقات اروپا جایی است که من باید ایراد و ضعف هایم را رفع کنم تا در قهرمانی آسیا مسئله ای نداشته باشم.

او در خصوص مدت زمان حضور خود در اروپا گفت: من دو ماه در اروپا هستم اما بازهم بستگی به منابع اقتصادی دارد چون از لحاظ اقتصادی محدودیت هایی دارم و هزینه ها هم زیاد است. اگر بتوانم در شش مسابقه شرکت می کنم در غیر این صورت در مسابقات کمتری حاضر خواهم شد. من مسابقاتی را در اسلوونی، آلمان، کرواسی و چک مد نظر دارم.

پرتو آذر در پاسخ به این پرسش که هزینه های اعزام را فدراسیون کامل پرداخت نموده یا خودش هم مجبور است از جیب هزینه کند، تاکید نمود: مقداری فدراسیون یاری نموده که برای دو ماه جواب نمی دهد و مبلغی هم خودم باید هزینه کنم. واقعاً از لحاظ اقتصادی در محدودیت هستم و هزینه ها هم کم نیستند از طرفی من هم آنجا دسترسی به کسی ندارم تا قرض کنم. با وجود این مسئله اما من قول می دهم در مسابقات تمام تمرکزم را روی کارم بگذارم و کوشش زیادی داشته باشم.

پرتو آذر در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید بتواند تاریخ سازی کند و اولین بانویی باشد که در دوچرخه سواری سهمیه المپیک گرفته است، توضیح داد: زمانی که سهمیه المپیک گرفته می گردد متعلق به یک کشور است از این رو من به تنهایی نمی توانم به آن دست پیدا کنم و اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رسانه ها و فدراسیون این تیم کامل باشد مطمئناً می توان تاریخ سازی کرد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در صورتی که نتواند در قهرمانی آسیا سهمیه را بگیرد شانس دیگری دارد، گفت: نه متأسفانه و شانس ما در مسابقات قهرمانی آسیا است برای همین است که می گویم آماده سازی قبل از مسابقات آسیایی بسیار مهم است و حضور در تمام مسابقات اروپایی می تواند مشخص کننده باشد.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18673

به "کوشش دختر دوچرخه سوار ایران برای المپیک زیر فشار اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دختر دوچرخه سوار ایران برای المپیک زیر فشار اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید