تمسخرهایی که برای پاری سن ژرمن گران تمام شد

به گزارش مجله سرگرمی، پاری سن ژرمن پس از هر پیروزی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا حریفانش را مسخره کرد و در نهایت با شکست مقابل بایرن در فتح جام ناکام ماند.

تمسخرهایی که برای پاری سن ژرمن گران تمام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، پاری سن ژرمن یک شنبه شب با شکست یک بر صفر مقابل بایرن مونیخ در فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند. پاریسی ها که برای نخستین بار به فینال صعود نموده بودند نمی توانستند باور نمایند که جام قهرمانی را از دست داده اند. آن ها تلخ ترین شب فوتبالی خود را تجربه کردند.

پاری سن ژرمن پیش از این که به فینال برسد در هر مرحله با حذف حریفان خود رفتارهای جنجالی از خود نشان می داد که در راس آن ها ستاره برزیلی قرار داشت. قربانیان این تیم از مسخره شدن رهایی پیدا نمی کردند ولی کارما مانند همواره هنگامی که با او بازی می گردد عمل کرد و در دردناکترین زمان خود را نشان داد.

برای این که پیروزی را درک کنید ابتدا باید شکست را بفهمید. PSG و یا نیمار شاید در آینده یاد بگیرند پس از کسب پیروزی متواضع تر رفتار نمایند.

تقلید از هالند

پس از این که پاری سن ژرمن توانست در پارک د پرنس نتیجه را برابر دورتموند جبران کند، بازیکنان این تیم (با نیمار و کیلیان ام باپه در راس) صعود به یک چهارم نهایی را با تقلید از خوشحالی پس از گل ارلینگ هالند (بازیکن دورتموند) جشن گرفتند. بازیکن 20 ساله نروژی درست است که در شبکه های اجتماعی پیروزی در بازی نخست را جشن گرفت و نوشت: شهر من، قوانین من. اما تمسخری نسبت به تیم حریف وجود نداشت و جمله اش تحریک نماینده نبود.

مهاجم دورتموند خوشحالی پس از گلش مانند تمرین یوگا است. تمام بازیکنان PSG پس از انتها بازی در زمین سبز پاریس به این شکل خوشحالی کردند.

پایکوبی پاپو

شاگردان توخل خیلی قبل تر از رویارویی با بایرن مونیخ تنها یک قدم با حذف فاصله داشتند. این تیم در یک چهارم نهایی برابر آتالانتا تا دقیقه 89 یک بر صفر عقب بود اما درخشش ام باپه و نیمار منجر به صعودشان شد. ماکسیم چوپو موتینگ با گلزنی اش توانست نتیجه را جبران کند.

این بار بدون که دلیل روشنی وجود داشته باشد توییتر باشگاه پاری سن ژرمن تصویری از بازیکن آلمانی را منتشر کرد و نوشت: مانند ال چوپو می پایکوبید. این توییت کاملا به تیم حریف مربوط بود. پاپو گومس، کاپیتان آتلاتنا حرکتی انجام می دهد که به پایکوبی پاپو مشهور است.

نیمار و ردبول

پس از این پاری سن ژرمن توانست لایپزیگ را شکست دهد و به فینال صعود کند. نیمار در شبکه های اجتماعی عکسی از آرشیو خود منتشر کرد که لیوان ردبول در دستانش بود. باشگاه لایپزیگ توسط ردبول تاسیس شده است و این شرکت اسپانسر مهاجم برزیلی هم است. مهاجم برزیلی زیر تصویر نوشت: پاپا در فینال است.

شاید اشک های پاریسی ها و بازیکن برزیلی پس از سوت انتها فینال، خشم کارما از نحوه خوشحالی های این تیم در بازی های گذشته بود اما مهم ترین چیز این بود که همه این اتفاق ها درسی برای رفتار حرفه ای داشتن چه در موقع پیروزی و چه در هنگام شکست ها خواهد بود.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107900

به "تمسخرهایی که برای پاری سن ژرمن گران تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخرهایی که برای پاری سن ژرمن گران تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید