خدمات آب و فاضلاب استان قزوین به صورت غیرحضوری ارائه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/قزوین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان بدون مراجعه حضوری، می توانند خدمات آب و فاضلاب دریافت نمایند.

خدمات آب و فاضلاب استان قزوین به صورت غیرحضوری ارائه می گردد

داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین بیان نمود: در راستای حفظ سلامت مردم، افزایش ارتقاء بهداشت جامعه و نیز جلوگیری از ترددهای غیرضروری، تمامی خدمات آب و فاضلاب استان برای مردم و نیز پیمانکاران این شرکت، بدون احتیاج به مراجعه حضوری ارائه می گردد.

وی اضافه نمود: مراجعان می توانند به وسیله سامانه ارتباطات مردمی با شماره تلفن 122 تماس بگیرند یا به سایت این شرکت به آدرس www.abfaqazvin.ir مراجعه نمایند، همچنین سامانه تلفنی 1523 برای ساکنین روستاها، قابل دسترس است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرد: این شرکت کوشش می نماید همیشه در کنار حفظ سلامت جامعه، رضایتمندی مردم را ارتقاء ببخشد، اقداماتی نظیر ارائه توصیه های بهداشتی برای مشترکین مراجعه نماینده، پیمانکاران و کارکنان شرکت، شستشو و ضدعفونی روزانه سطوح در تماس هستند ارائه شده است.

لزوم صرفه جویی در مصرف آب

بنابراعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، بیرنوندی بیان نمود: به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان و هم چنین هم زمانی آن با سنت نظافت آخر سال، مصرف آب شهرها و روستاهای استان به طور چشم گیری افزایش یافته است.

وی اعلام کرد: ضمن رعایت دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی از مردم می خواهیم تا حد امکان از هدرروی آب (در هنگام شست وشوی 20 ثانیه ای دست ها)، مصارف غیرضروری و باز گذاشتن بی مورد شیر آب در هنگام شست وشوی دست ها خودداری نموده و از انجام شست وشوی خودرو، فرش، پتو، درها و پنجره ها با آب شرب خودداری گردد تا برای مصارف ضروری دچار کمبود نشویم و این مقطع حساس را بدون کم آبی و قطع آب سپری کنیم.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73158

به "خدمات آب و فاضلاب استان قزوین به صورت غیرحضوری ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آب و فاضلاب استان قزوین به صورت غیرحضوری ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید