رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف معرفی گشت

به گزارش مجله سرگرمی، حمید یعقوبی به عنوان رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف معرفی گشت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، حمید یعقوبی به عنوان رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد.

در جلسه ای که با حضور فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از کارکنان این حوزه برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های اثربخش میترا آقاجانی رئیس پیشین مرکز مشاوره دانشگاه، حمید یعقوبی به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.

حمید یعقوبی دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی روانشناسی بالینی و دانشیار دانشگاه شاهد تهران است. وی بیش از 9 سال عهده دار مدیرکلی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم و 4 سال رئیس انجمن روانشناسی بالینی ایران بود.

وی به دلیل انجام پژوهش های برجسته در حوزه شیوع شناسی و سبب شناسی مصرف مواد در دانشجویان در سال های 1393 و 1398 به عنوان پژوهشگر برتر کشوری از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس جدید مرکز مشاوره دانشگاه مترجم و مولف 13 جلد کتاب است و در نگارش بیش از 100 مقاله علمی پژوهشی که در مجلات فارسی و انگلیسی زبان و همایش های داخلی و بین المللی منتشر و ارایه شده نقش دارد.

یعقوبی در حال حاضر عضو هیئت مدیره انجمن روانشناسی ایران است. وی همچنین به عنوان دانشیار گروه روانشناسی بالینی دانشگاه شاهد تهران، رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، رئیس کلینیک خصوصی خدمات روانشناسی و مشاوره آرمانا، عضو هیئت مدیره انجمن روانشناسی ایران و مشاور ارشد دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول خدمت است.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98175

به "رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید