راه اندازی روبل دیجیتال تا پایان سال 2021

به گزارش مجله سرگرمی، رییس بانک مرکزی روسیه گفت: این کشور می تواند تا سرانجام سال 2021 روبل دیجیتال را راه اندازی کند.

راه اندازی روبل دیجیتال تا پایان سال 2021

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، نبیولینا، رییس بانک مرکزی این کشور گفت: روسیه می تواند تا انتها سال 2021 روبل دیجیتال را راه اندازی کند. رییس بانک مرکزی روسیه گفت که یک پروژه آزمایشی ارز دیجیتال می تواند تا انتها سال 2021 راه اندازی شود. وی روز جمعه طی یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین گفت که بانک مرکزی در حال جمع آوری بازخورد عمومی درباره صدور روبل دیجیتال است. اگر تصمیمی اتخاذ شود، بانک مرکزی ارز دیجیتال را با تعداد محدودی کاربربه کار خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه پروژه روبل دیجیتال برای اقتصاد امیدوار کننده است، گفت: ما این آزمایش را تا انتها سال آینده ممکن می دانیم. نبیولینا همچنین اشاره کرد که اگر روبل دیجیتال صادر شود، جایگزین گزینه های پرداخت نقدی و غیر نقدی یا دیجیتال نخواهد شد. این شکل سوم پول است و شهروندان و مشاغل در انتخاب آنچه برایشان راحت تر است آزاد خواهند بود.

یکی از اهداف اصلی پروژه روبل دیجیتال اطمینان از محرمانه بودن حداکثری است. وی توضیح داد که ارز دیجیتال مانند پول نقد ناشناس نخواهد بود، اما محرمانه بودن تقویت خواهد شد. مشاوره عمومی در مورد راه اندازی احتمالی روبل دیجیتال تا 31 دسامبر باز است.

->

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115804

به "راه اندازی روبل دیجیتال تا پایان سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی روبل دیجیتال تا پایان سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید