رهیافت اخلاق محوری در برنامه های سازمان ورزش شهرداری واقع شده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران سرپرست این سازمان با اشاره به تاکید اسلام بر اخلاق مداری و همچنین اهمیت ورزش در جامعه گفت: همانطور که فقدان امنیت می تواند سبب ایجاد اختلال در زندگی گردد، نبود سلامت نیز می تواند موجب آسیب جسمی گردد، لذا برای داشتن جسمی سالم ورزش امری ضروری واجتناب ناپذیر است اما ورزشکاران باید اخلاق اسلامی را الگوی رفتار خود قرار دهند و ضمن آشنایی با سیره و خلق و خوی بزرگان با انگیزه در جهت اولیاء و انبیاء قدم بردارند.

رهیافت اخلاق محوری در برنامه های سازمان ورزش شهرداری واقع شده است

وی با اشاره به اینکه دین اسلام، همیشه به عنوان دین کامل و دنیا شمول به تمامی زوایای یک زندگی سالم به عنوان پیش احتیاج تندرستی می اندیشد، اضافه کرد: در آموزه های اسلامی، مسلمانان به استفاده از ابزارهای شادی آفرین، مانند نگاه به سبزه و چمن و جنگل، نگاه به آب جاری، پیاده روی در طبیعت، اسب سواری، شنا و ورزش های دیگر تشویق شده اند. این ورزش ها با ایجاد تعادل در سیستم عصبی، گردش خون، گوارش و از سوی دیگر تعادل اعصاب و آزاد کردن انرژی، نشاط و شادابی در انسان ایجاد می نمایند.

رباطی در انتها گفت: بدین منظور در سازمان ورزش برنامه هایی با رویکرد فرهنگی و رهیافت اخلاق محوری در نظر گرفته شده است. به همین دلیل رویکرد برنامه ها اخلاق محوری با پیوست های فرهنگی به ویژه ترویج فضائل اخلاقی وگسترش تعالیم اسلامی در نظر گرفته شده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32722

به "رهیافت اخلاق محوری در برنامه های سازمان ورزش شهرداری واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهیافت اخلاق محوری در برنامه های سازمان ورزش شهرداری واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید