عملیات بزرگترین زیپ لاین کشور در پل معلق مشگین شهر شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر پروژه منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی پل معلق گفت: عملیات احداث بزرگترین زیپ لاین کشور با استانداردهای روز جهان در پل معلق مشگین شهر شروع شد.

عملیات بزرگترین زیپ لاین کشور در پل معلق مشگین شهر شروع شد

به گزارش خبرنگاران از مشگین شهر، جواد قربانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مشگین شهر گفت: زیپ تراک، زیپ لاین یا راپر یکی از طرح های اصلی منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی نور سبلان است که با توجه به استقبال گردشگران و مسافران از هیجان این ورزش مدرن درصدد هستیم با ابتکاری بسیار جالب این پروژه را با ارتفاع 100 متر از کف دره خیاو چایی بر فراز طولانی ترین پل معلق خاورمیانه احداث کنیم.

وی توضیح داد: پروژه زیپ لاین با حضور مسئولان ارشد شهرستان در اواسط شهریور ماه کلنگ زنی شد که هم اکنون با سرانجام طراحی های اولیه عملیات اجرایی این طرح مهیج آغاز می گردد و انتظار می رود در آذرماه امسال میلاد حضرت رسول اکرم(ص) به بهره برداری می رسد.

مدیر پروژه منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی پل معلق اعلام کرد: پروژه زیپ تراک با اعتبار 500 میلیون تومان توسط مهندسان و متخصصان بومی مشگین شهر مطابق با استانداردهای روز جهان عملیاتی می گردد که به لحاظ طراحی دکل منحصربه فرد با دو اپراتور و نور پردارزی خلاقانه و نیز ارتفاع 100 متر و طول 400 متر در سطح کشور بی نظیر است.

قربانی گفت: با پیش بینی های صورت گرفته روزانه بیش از 200 نفر می توانند از امکانات ورزش مهیج زیپ تراک استفاده نمایند که در فاز اول این پروژه به صورت یک لاین به بهره برداری می رسد به طوری که راستا رفت برای گردشگران با زیپ لاین و در راستا برگشت نیز از جذابیت پل معلق استفاده نمایند که به لحاظ طراحی خاص در این پروژه استفاده از زیپ لاین برای آقایان و بانوان میسر خواهد بود.

مدیر پروژه منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی پل معلق اظهار کرد: گردشگران نوروزی سال 96 می توانند با استفاده از زیپ لاین در ارتفاع 20 متری از سازه هوایی پل معلق بر فراز زیبایی های این سازه فنی مهندسی و خیاو چایی لذت ببرند.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70414

به "عملیات بزرگترین زیپ لاین کشور در پل معلق مشگین شهر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات بزرگترین زیپ لاین کشور در پل معلق مشگین شهر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید