لایو با هنرمندان اصفهانی در برنامه هفت شب، هفت هنرمند

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تدارک تبادل نظر های زنده چهره به چهره با هنرمندان به آنالیز شرایط هنر در دوران معاصر می پردازد.

لایو با هنرمندان اصفهانی در برنامه هفت شب، هفت هنرمند

به گزارش از ،علی عطریان رییس اداره امور هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره برگزاری گفت وگوی زنده با هنرمندان اصفهانی در قالب برنامه هفت شب، هفت هنرمند گفت: در این برنامه به گفت وگوی لایو با هنرمندان میانسال اصفهان در حوزه های معماری، هنر های تجسمی، موسیقی، نمایش، ادبیات، تاریخ شفاهی، سینما و هنر های آیینی با هدف معرفی این هنرمندان بیان مبانی نظری این هنر در شهر اصفهان می پردازیم.

او اضافه کرد: این برنامه از چهارم اردیبهشت و همزمان با هفته فرهنگی اصفهان شروع شده و تا 10 اردیبهشت هر شب از ساعت 22:30 تا 23 در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای مجازی سازمان به نشانی vcci.ir با حضور مجری کارشناس برگزار می گردد.

عطریان ادامه داد: در دو شب نخست این برنامه، مخاطبان صفحه اینستاگرام فرهنگسرای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان شاهد مصاحبه با لیلا پرویزی درباره جریان های تأثیرگذار بر تئاتر اصفهان و گفت و گو با مهدی ترمه باف درباره موسیقی دوران معاصر در اصفهان بوده اند و این برنامه به مدت پنج شب دیگر ادامه دارد.

رییس اداره امور هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان توضیح داد: همچنین در هفته فرهنگی اصفهان مستند راسته که درباره مشاغل سنتی اصفهان فراوری شده و در هر قسمت به معرفی یک هنر سنتی، اقسام و زیرشاخه های آن پرداخته در فرهنگسرای مجازی سازمان بارگذاری می گردد.

او اضافه کرد: اختتامیه هفته فرهنگی اصفهان با روز ملی خلیج فارس متقارن است و به همین منظور برنامه ای با عنوان مروارید فیروزه ای تدارک دیده شده که شب نهم اردیبهشت ماه با سخنرانی شهردار اصفهان و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در ایوان اصلی چهل ستون برگزار می گردد تا ارتباط فرهنگی بین اصفهان و خلیج فارس برقرار کند.

عطریان درباره برگزاری برنامه های هفته فرهنگی اصفهان سال جاری به صورت مجازی گفت: در شرایطی که تمام کشور ها و از جمله کشور و شهر ما درگیر بیماری کرونا شدند، فضای مجازی به بستری برای برگزاری رویداد های گوناگون تبدیل شد و شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در ایجاد فضایی تحت عنوان فرهنگسرای مجازی پیشگام بودند که بخشی از رویداد هایی که در گذشته در مجموعه های فرهنگی شهر رخ می داد در بستر فضای مجازی به شهروندان ارائه گردد.

رییس اداره امور هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اعلام کرد: به نظر می رسد این امر ظرفیتی بالقوه بود و احتیاج به بهانه ای برای بالفعل شدن داشت و کرونا این بهانه و انگیزه را در بدنه مدیریتی و کارشناسی ایجاد کرد. به جز فرهنگسرای مجازی، خود مردم نیز در این مدت در این فضا خوش درخشیدند و مصاحبه ها، اطلاع رسانی ها و بازنشر لینک ها به خوبی توسط خود شهروندان انجام شد و به نظر می رسد جامعه به چنین بلوغی رسیده که می تواند در فضای مجازی اتفاقات خوبی رقم بزند؛ بنابراین طبیعی بود که ما نیز همگام با جریان شهر، شهروندان و جامعه این اتفاقات را در فضای مجازی رقم بزنیم.

او در خاتمه گفت: علاقه مندان برای استفاده از برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان می توانند به صفحه و وب سایت فرهنگسرای مجازی این سازمان به نشانی vcci.ir و صفحه instagram.com/isfahanfarhang مراجعه نمایند.

ی

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86770

به "لایو با هنرمندان اصفهانی در برنامه هفت شب، هفت هنرمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایو با هنرمندان اصفهانی در برنامه هفت شب، هفت هنرمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید