مارکیز سنتر به تازگی در منطقه سعادت آباد افتتاح شده!

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از بهترین و تازهترین مراکز خرید تهران، مارکیز سنتر نام دارد که در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این مجموعه پرداخته و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مرکز خرید تازه و مدرن با شما صحبت کنیم.

مارکیز سنتر به تازگی در منطقه سعادت آباد افتتاح شده!

شهر تهران به عنوان مرکز مملو از مجتمع های تجاری است و افرادی که قصد دارند تا اقدام به خرید وسایل مختلف کنند، می توانند به سراغ هر یک از مراکز تجاری در شهر تهران رفته و محصولات مورد نظر خود را از این مراکز تجاری خریداری کنند.

معرفی مرکز خرید مارکیز سنتر

در بخش اول اگر بخواهیم شما را با مجموعه مرکز خرید مارکیز سنتر آشنا کنیم باید گفت که این مرکز خرید در محله سعادت آباد و در میدان فرهنگ واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری آدرس مرکز خرید مارکیز سنتر در تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی است.این مجموعه در نزدیکی بیمارستان فوق تخصصی شهید مدرس و بیمارستان پارسیان واقع شده است.

افتتاح مارکیز سنتر در سعادت آباد

این مجموعه که به تازگی افتتاح شده در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید در شرق تهران و در منطقه سعادت آباد شده است و به همین واسطه افرادی که قصد خرید وسایل مختلف را دارند می توانند به راحتی به سراغ این مجموعه رفته و در این مرکز خرید محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

بررسی مغازه ها و امکانات مارکیز سنتر سعادت آباد

افرادی که قصد دارند تا از مرکز خرید مارکیز سنتر بازدید کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همان مطرح می کنند این است که در این مرکز خرید شاهد چه مغازه ها و امکاناتی هستیم و چه محصولاتی در این مجموعه به فروش می رسد؟

به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم باید گفت که محصولاتی که در مارکیز سنتر وجود دارند به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند:

شما می توانید در وهله اول انواع لوازم الکترونیکی مثل گوشی های موبایل، لوازم جانبی گوشی، تجهیزات برقی و… را در این مجموعه خریداری کنید.

همچنین بخش دیگری که در مارکیز سنتر وجود دارد ،بخش مخصوص فروش لوازم و اسباب بازی های مخصوص بچه ها است. شما می توانید اسباب بازی های با کیفیت، درجه یک و خارجی بسیار زیادی را در این مجموعه پیدا کرده و محصولات مورد نظر خود را در مارکیز سنتر خریداری کنید.

قسمت دیگر این مجموعه مخصوص مد، فشن و پوشاک است و شما می توانید انواع لباس، عطر و ادکلن، کفش و… را در بخش های مخصوص موجود در مارکیز سنتر سعادت آباد پیدا کنید.

در نهایت نیز بخش دیگری که در این مجموعه وجود دارد قسمت مخصوص فروش لوازم ورزشی است.در کنار فروشگاه های مختلف، در مارکیز سنتر می توانید به سراغ رستوران و فودکورت این مرکز خرید رفته و از این بخش ها نیز بازدید کنید.

وجود مغازه های مختلف و امکانات رفاهی گوناگون باعث شده تا افرادی که به سراغ مارکیز سنتر می آیند بتوانند یک روز کامل خود را در این مکان صرف کرده و علاوه بر خرید محصولات مختلف فعالیت های جانبی گوناگونی را نیز تجربه کنند. تمامی این موارد باعث شده تا بتوان از مارکیز سنتر به عنوان یکی از جدیدترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر تهران و منطقه سعادت آباد یاد کرد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید مارکیز سعادت آباد

پس از آن که شما را با مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که نحوه دسترسی به این مجموعه چگونه بوده و به چه نحوی می توان در سریع ترین زمان ممکن خود را به مرکز خرید مارکیز سنتر رساند؟

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که اگر قصد دارید تا با خودروی شخصی به سراغ این مجموعه بیاید و از آن دیدن کنید، تنها کافی است تا به منطقه شمال شرق تهران رفته و در منطقه سعادت آباد و میدان فرهنگ به راحتی به مرکز خرید مارکیز سنتر دسترسی پیدا کنید.

از مهم ترین ویژگی هایی که این مرکز خرید دارد آن است که در نزدیکی آن شاهد پارکینگ طبقاتی کاج نیز هستیم و افرادی که با خودروی شخصی به سراغ این مجموعه می آیند نیز می توانند خودرو شخصی خود را در این پارکینگ قرار داده و بدون نگرانی یک بازدید کامل از مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد داشته باشند.

خطوط حمل و نقل عمومی برای دسترسی به مرکز خرید مارکیز سنتر

به منظور بررسی این روش ها باید گفت که شما می توانید با استفاده از خطوط اتوبوسرانی خودتان را به ایستگاه برگرلند سعادت آباد رسانده و با کمی پیاده روی به مارکیز سنتر دسترسی پیدا کنید. همچنین رفتن به ایستگاه اتوبوس کیان که در بلوار سعادت آباد وجود دارد نیز یکی دیگر از روش هایی است که می توانید با استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی خودتان را به نزدیکی این مجموعه رسانده و با کم پیاده روی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.

همچنین اگر قصد دارید تا با BRT به این مجموعه برسید می توانید به سراغ ایستگاه اتوبوس میدان کاج رفته و از این طریق به مارکیز سنتر دسترسی پیدا کنید.

همان طوری که مشاهده می کنید، موقعیت عالی این مجموعه و قرارگیری آن در نزدیکی ایستگاه های اتوبوس باعث شده تا افرادی که قصد دارند تا با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به این مجموعه دسترسی پیدا کنند کار راحتی داشته باشند.

مرکز خرید مارکیز سعادت آباد برای چه افرادی مناسب است؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که این مرکز خرید برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا از برندهای مشهور و معتبر محصولات مختلفی در طبقه بندی لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم ورزشی و… را خریداری کنند.

شما می توانید مغازه های مخصوص برندهای مطرح را به راحتی در این مجموعه پیدا کرده و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود در مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد کنید. البته نباید از این مسئله چشم پوشی کرد که قیمت محصولات این مجموعه بالا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164398

به "مارکیز سنتر به تازگی در منطقه سعادت آباد افتتاح شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیز سنتر به تازگی در منطقه سعادت آباد افتتاح شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید