محمودزاده: فیفا درباره موضوع بازگشت شجاعیان، واضح صحبت نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ از پاسخ مبهم فدراسیون جهانی فوتبال درباره بازگشت بازیکنان مصدوم به لیست تیم های خود اطلاع داد.

محمودزاده: فیفا درباره موضوع بازگشت شجاعیان، واضح صحبت نکرد

به گزارش خبرنگاران، فریبرز محمودزاده درباره عدم بازگشت داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال استقلال گفت: اسماعیل خلیل زاده روز 23 دی 98، شجاعیان را از لیست تیم استقلال حذف کرد. زمانی که مدیریت باشگاه، بازیکنی را به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج می نماید، کارت بازی او باطل می گردد. روز 9 تیر به بهاروند پیشنهاد کردم با توجه به بسته های پیشنهادی فیفا، درخواست های باشگاه ها بابت بازیکنان مصدوم و آموزشگاه خود و وقفه پنج ماهه مسابقات، بازیکنانی که مصدومیت آنها رفع شده است، به تیم خود برگردند.

وی با بیان اینکه تعداد بازیکنان ورودی آموزشگاه ها به تیم ها به پنج بازیکن افزایش یافته است و سازمان لیگ همه باشگاه ها را به یک چشم دید، توضیح داد: بازگشت بازیکنان مصدوم را به استعلام از فیفا منوط کردیم. کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کرد که فیفا گفت کوشش کنید از بازیکنان آموزشگاه خود استفاده کنید. می دانم طرفداران استقلال توجیه نمی شوند که این گونه توضیح می دهم. فیفا به ورود بازیکنان آموزشگاه جواب مثبت داد، اما درباره بازیکنان مصدوم واضح صحبت نکرد. البته جلسه ای در این باره با دبیرکل فدراسیون خواهیم داشت.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103267

به "محمودزاده: فیفا درباره موضوع بازگشت شجاعیان، واضح صحبت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: فیفا درباره موضوع بازگشت شجاعیان، واضح صحبت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید