معرفی و ایجاد بهترین نقاط ورودی با Mudroom

به گزارش مجله سرگرمی، Mudroom فضایی است که در ورودی خانه نصب می شود و شما می توانید کت، کفش و لباس های بارانی و برفی خود را در آن نگه داری کنید. این فضا، جایی است که می توانید وسایل زینتی و شیکی را نمایش دهید که نمایش آن در نقاط دیگر خانه ممکن نیست.

معرفی و ایجاد بهترین نقاط ورودی با Mudroom

در شروع و پایان یک روز طولانی، هیچ چیز به جز Mudroom، لوکس بودن ورود به خانه را ایجاد نمی کند. Mudroom فضایی است که در ورودی خانه نصب می شود و شما می توانید کت، کفش و لباس های بارانی و برفی خود را در آن نگه داری کنید. این محل می تواند از ویژگی های دکوراتیو برخوردار بوده و از فضای زیادی برای ذخیره سازی برخوردار باشد. مادروم ها می توانند زیبا و در عین حال چالش برانگیز باشند. وقتی می خواهید ترند طراحی داخلی را در خانه خود ایجاد کنید، این فضا یک مکان اختصاصی و تجملی در ورودی خانه است. به بیان ساده تر، واقعیت این است که ایده های مادروم که متناسب با سبک و نیاز شما باشند، به اندازه کافی پیچیده هستند و هنگامی که زمان انتخاب آن ها برسند، همه چیز می تواند چالشی و گیچ کننده باشد.

یک چیز قطعی وجود دارد و آن این است که یک Mudroom مرتب و منظم، به شما کمک می کند تا خانه خود را مرتب و منظم نگه دارید. امروز ما به شما در این انتخاب کمک و راهنمایی می کنیم. اما پیش از آن اجازه دهید که ببینیم این اصطلاح به چه معنی است؟

Mudroom دقیقاً چیست؟

یک Mudroom معمولاً یک نقطه گذار بین داخل و خارج از خانه است. بیشتر برای ذخیره وسایل روزمره، مورد استفاده قرار می گیرد که به راحتی می توانند در خانه آشفتگی ایجاد کنند؛ مواردی شامل کفش، لباس های خیس و کثیف. با این حال، برای بسکمک، این فضا، جایی است که می توانند وسایل زینتی و شیکی را نمایش دهند که نمایش آن در نقاط دیگر خانه ممکن نیست. گاهی Mudroom از بقیه بخش های خانه پنهان می شود و معمولاً نزدیک آشپزخانه، گاراژ یا ورودی خانه قرار می گیرد؛ همان جایی که در هنگام یک روز بارانی و برفی به راحتی در دسترس قرار می گیرد و می تواند مکان مناسبی برای خشک شدن لباس های مرطوب باشد.

از طرف دیگر مادروم می تواند یک ورودی به هم ریخته را به یک منطقه شیک تبدیل کند و محلی برای قرار دادن وسایل تزیینی باشد. مهم نیست که انتخاب دکوراسیون شما روستیک، مدرن و یا چیزی بین این دو باشد، مطمئناً ایده های الهام بخش را پیدا خواهید کرد.

خرید اینترنتی 42 مدل پستانک نوزاد کیفیت عالی + قیمت

با Mudroom فضایی را از هیچ ایجاد کنید

اگر عاشق طراحی Mudroom مدرن هستید، اما فضای ورودی کافی برای ایجاد آن ندارید، تنها چیز لازم برای تبدیل حتی کوچکترین فضاها به یک اتاق مفید، خلاقیت است. می توانید تقریباً از هیچ چیز یک مادروم ایجاد کنید. بله، هیچی! تا زمانی که فضای مورد نظر شما جای کافی برای یک نیمکت و یک قفسه ذخیره سازی روی دیوار را داشته باشد.

بنابراین در اصل، تمام آنچه شما نیاز دارید، یک گوشه کوچک یا بخشی از ورودی و عناصر اساسی است که باعث می شود یک Mudroom قلاب هایی برای آویزان کردن کت و کاپشن، یک آینه و سبد های نگهداری داشته باشد. این فضا به عنوان یک منطقه کاربردی و در عین حال شیک برای دکوراسیون خانه کار خواهد کرد.

پنهان کردن شلوغی با سبدهای Mudroom

آیا Mudroom شما نزدیک به اتاق نشیمن یا هر اتاق دیگر و برای مهمانان قابل مشاهده است؟ برای اینکه هر روز ظاهری مرتب داشته باشد، حتماً سبدهایی شیک را برای پنهان کردن شلوغی ها از دید عموم تهیه کنید. وسایل به هم ریخته و کوچک را درون سبدهای حصیری یا فلزی قرار داده و آن ها را زیر نیمکت یا درون قفسه های دیواری قرار دهید.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که تمام سبدهای خریداری شده در اندازه و طراحی یکسان باشند و از یکنواختی آن ها با سبک دکوراسیون اتاق خود مطمئن شوید. به این ترتیب شما در هنگام نیاز به هر چیزی، جای آن را می دانید و در عین حال آن ها را دور از چشم نگه می دارید.

لیست قیمت 42 مدل بهترین مسواک کودک در بازار + خرید

ترکیب Mudroom با فضای آشپزخانه

در صورتی که به دنبال ایده های Mudroom برای فضای کوچک هستید، می توانید از آشپزخانه خود استفاده کنید؛ زیرا مانند اتاق مخصوص لباسشویی، می توانید از سینک ظرفشویی برای پاک کردن موارد مورد نیاز یا خشک کردن وسایل خود استفاده کنید. با مخلوط کردن یک مادروم با آشپزخانه، می توانید بیشتر از فضای آشپزخانه خود استفاده کنید، بدون اینکه بخواهید یک منطقه را برای ایده های Mudroom درون دکوراسیون خانه خود اختصاص دهید.

خرید اینترنتی 39 مدل کیبورد بازی و گیم درجه یک + قیمت و تخفیف

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: اتاق
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107099

به "معرفی و ایجاد بهترین نقاط ورودی با Mudroom" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی و ایجاد بهترین نقاط ورودی با Mudroom"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید