ویژه برنامه دورهمی برای مبعث و سیزده بدر

به گزارش مجله سرگرمی، امشب، سیزده فردوردین 98، ویژه برنامه دورهمی به مناسبت عید مبعث و روز طبیعت با حضور بابک جهانبخش، شبنم مقدمی و حمیدرضا آذرنگ و به مجری گری مهران مدیری راس ساعت 21 به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

ویژه برنامه دورهمی برای مبعث و سیزده بدر

این ویژه برنامه در حالی قرار است امشب پخش گردد که مهران مدیری در آخرین اجرای دورهمی عنوان نموده بود که دیگر قصد اجرای این برنامه را ندارد و این برنامه برای همواره تمام می گردد.

مهمان های امشب دورهمی

بابک جهانبخش، خواننده پاپ کشورمان مهمان امشب برنامه دورهمی است و قرار است اجراهای شادی در این برنامه داشته باشد. بابک جهانبخش متولد سال 62، در آلمان است. او که نوازندگی پیانو را از 5 سالگی نزد استادی در بوخوم آلمان آغاز کرد، پس از اتمام تحصیلات پدرش در آلمان به ایران آمد و به موسیقی شرقی علاقه مند شد. استعداد خوانندگی او توسط پدر یکی از دوستانش کشف شد. او توانست زمانیکه تنها 14 سال سن داشت مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کند. او اولین آلبوم خودش با نام چی شده؟ که ساختش 2 سال به طول انجامید را در سال 84 روانه بازار کرد. وی در حال حاضر یکی از موفقترین چهره ها در موسیقی پاپ کشور است. بابک جهانبخش ازدواج نموده و یک پسر به نام آرتا دارد.

شبنم مقدمی دیگر هنرمندی است که امشب در دورهمی مهمان مدیری حضور دارد. شبنم مقدمی در سال 51 و در تهران به جهان آمده است. او که فعالیت هنری خود را از رادیو آغاز نموده است، توانسته در عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون نیز خوش بدرخشد و در آثاری نظیر ابد و یک روز و خجالت نکش ایفای نقش کند. همسر او علیرضا آرا، کارگردان و بازیگر است. شبنم مقدمی 3 سال از همسر خود بزرگتر است.

حمیدرضا آذرنگ نیز امشب مهمان دورهمی است. او کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است و تا کنون افتخارات زیادی را در این عرصه کسب نموده و بارها نیز به خاطر آثار خود نامزد دریافت جایزه شده است. همسر او ساناز بیان، نمایش نامه نویس و کارگردان تئاتر است. این زوج هنری پسری به نام بامداد دارند. حمیدرضا آذرنگ فعالیت هنری خود را از بازیگری تئاتر آغاز کرد و در ادامه به کارگردانی و نمایشنامه نویسی در همین عرصه و پس از آن بازیگری در تلویزیون و سینما روی آورد.

hmvd.ir: مجله همراهان | مجله خبری و ورزشی همراهان

nicepatogh.ir: مجله نایس پاتوق | مجله دورهمی گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109408

به "ویژه برنامه دورهمی برای مبعث و سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه دورهمی برای مبعث و سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید